Grundejerforeningens bestyrelse står for den daglige drift af foreningens arealer og forvalter foreningens økonomi.
Ejendomsmæglere kan finde relevante informationer her.
Alle generelle henvendelser til bestyrelsen sker til vores mail: henvendelser@gf-lindehave.dk
Alle henvendelser vedr. kontingentbetaling, fælleslån, ejendomsmæglerkontakt, afmelding til arbejdslørdag og betaling i forbindelse med arbejdslørdag kan ske direkte til kassereren på frank.hansen.gflindehave@gmail.com
- Mails til bestyrelsen vil blive læst med jævne mellemrum, der skal dog påregnes en vis svartid.
- Henvendelser til bestyrelsen skal kun vedrøre emner, som er af generel interesse for GF Lindehaves medlemmer, ikke henvendelser, der alene omhandler den enkelte parcel eller hører til i kommunalt regi.
- Er der medlemmer, som har emner af presserende karakter (f.eks. en akut sygemelding til deltagelse i arbejdslørdag eller melding om bytninger til arbejdslørdage), kan man, som hidtil, rette henvendelse til et medlem af bestyrelsen.
VL = Ved Lindelund, 2605 Brøndby
LS = Lindestien, 2605 Brøndby
Bestyrelsen:
- Formand: Johnny Christiansen, VL 13
- Næstformand: Gedion Sand, VL 69
- Kasserer: Frank Hansen, VL 151
- Sekretær: Liselotte Andersen, VL 41
- Bestyrelsesmedlem: Birte Buus, VL 11
Suppleanter:
- 1. Suppleant: Jan Nielsen, LS 29
Revisorer:
- Revisor: Mazhar Hussein, VL 97
- Revisor: Thomas Stoltz Rasmussen, VL 87
Suppleant:
- 1. Suppleant: Husna Zaby, LS 5