Bestyrelsen

Grundejerforeningens bestyrelse står for den daglige drift af foreningens arealer og forvalter foreningens økonomi.

Ejendomsmæglere kan finde relevante informationer her.

Alle generelle henvendelser til bestyrelsen sker til vores mail: henvendelser@gf-lindehave.dk

Alle henvendelser vedr. kontingentbetaling, fælleslån, ejendomsmæglerkontakt, afmelding til arbejdslørdag og betaling i forbindelse med arbejdslørdag kan ske direkte til kassereren på frank.hansen.gflindehave@gmail.com

  • Mails til bestyrelsen vil blive læst med jævne mellemrum, der skal dog påregnes en vis svartid.
  • Henvendelser til bestyrelsen skal kun vedrøre emner, som er af generel interesse for GF Lindehaves medlemmer, ikke henvendelser, der alene omhandler den enkelte parcel eller hører til i kommunalt regi.
  • Er der medlemmer, som har emner af presserende karakter (f.eks. en akut sygemelding til deltagelse i arbejdslørdag eller melding om bytninger til arbejdslørdage), kan man, som hidtil, rette henvendelse til et medlem af bestyrelsen.

VL = Ved Lindelund, 2605 Brøndby
LS = Lindestien, 2605 Brøndby

Bestyrelsen:

  • Formand: Johnny Christiansen, VL 13
  • Næstformand: Gedion Sand, VL 69
  • Kasserer: Frank Hansen, VL 151
  • Sekretær: Liselotte Andersen, VL 41
  • Bestyrelsesmedlem: Birte Buus, VL 11

Suppleanter:

  • 1. Suppleant: Jan Nielsen, LS 29

Revisorer:

  • Revisor: Mazhar Hussein, VL 97
  • Revisor: Thomas Stoltz Rasmussen, VL 87

Suppleant:

  • 1. Suppleant: Husna Zaby, LS 5