Bestyrelsen har fået nedenstående varsel i dag 1. februar 2024, som vi hjælper Nordkysten/Radius med at kommunikere ud om.
Vi opfatter udskiftningen som akut og uden alternativer, og håber den kan gennemføres uden for store gener for os i GF Lindehave. Nederst er en oversigt over datoer med adresser. Flere grundejere omkring el-skabet bliver berørt af strømafbrydelsen.
Nordkysten skal på vegne af NEXEL og Radius, skifte de gamle el-skabe. Det er en kritisk udskiftning, da kapslingen ikke er intakt og skabene kan brænde sammen.
Ved udskiftningen kommer der til at være en strømafbrydelse, på maksimum 4 timer. Berørte husstande vil blive orienteret af Radius’ Elkontrolcenter, hvis de har tilmeldt sig ordningen, ellers kan du tilmelde dig her https://radiuselnet.dk/elnetkunder/sms-service/.
Et par arbejdsdage inden udskiftningen, kommer vi og graver skabene fri og vi vil løbende reetablere belægningen til samme som inden vi startede arbejdet, der skal være reetableret senest 2 uger efter udskiftningen.
Er der placeret hegn, stengærder, beplantning eller andet foran skabene, anmodes disse fjernet, ellers vil vi ikke kunne skifte skabet. Står skabene inde i hække, anmoder vi om hækkene bliver klippet/beskåret, således der er en 0,5 kvm frit om skabet. Vi ved folk ikke altid har tid, eller mulighed for selv at fjerne disse ting og vi vil derfor gerne være behjælpelige, da vi med en gravemaskine har lidt flere kræfter.
Den standardiseret reetablering består af, at vi fylder hullet med jord igen, og var der etableret sten (lignende som en terrasse/gangsti), så reetablerer vi også dem.
Nordkysten garanterer naturligvis, at vi behandler jeres bevoksninger, hegn og andet med respekt og skulle uheldet være ude, så erstatter Nordkysten.
Skulle I have spørgsmål inde, under eller efter udskiftningen af elskabet og reetableringen, er I meget velkommen til at kontakte mig.
Vær OBS på at husnummeret blot er angivet efter el-nettet. Der er flere huse koblet på ét skab.
Vi mangler at aflevere brev til nogle af beboerne, disse kommer ud i indeværende uge. Gravearbejdet starter i morgen og pågår hele næste uge. Vi sørger for at koordinere direkte derude, med anden entreprenør I også har i området.
Nr | Adresse | Postnummer | By | Ugedag | Dato | Tidsrum |
660-11 | VED LINDELUND 59 | 2605 | Brøndby | Tirsdag | 06-02-2024 | 11.00 – 15.00 |
660-6 | VED LINDELUND 97 | 2605 | Brøndby | Tirsdag | 06-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-7 | VED LINDELUND 93 | 2605 | Brøndby | Tirsdag | 06-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-8 | VED LINDELUND 75 | 2605 | Brøndby | Tirsdag | 06-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-9 | VED LINDELUND 45 | 2605 | Brøndby | Tirsdag | 06-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-13 | VED LINDELUND 113 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 11.00 – 15.00 |
660-14 | VED LINDELUND 105 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 11.00 – 15.00 |
660-16 | LINDESTIEN 63 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 11.00 – 15.00 |
660-17 | LINDESTIEN 59 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 11.00 – 15.00 |
660-18 | LINDESTIEN 57 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 11.00 – 15.00 |
660-19 | LINDESTIEN 32 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-20 | LINDESTIEN 26 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-22 | LINDESTIEN 29 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
660-23 | LINDESTIEN 20 | 2605 | Brøndby | Torsdag | 08-02-2024 | 07.00 – 11.00 |
2187-10 | LINDESTIEN 4 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 11:00 – 15:00 |
2187-11 | LINDESTIEN 8 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 07:00 – 11:00 |
2187-12 | LINDESTIEN 12 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 11:00 – 15:00 |
2187-3 | VED LINDELUND 19 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 11:00 – 15:00 |
2187-4 | VED LINDELUND 11 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 11:00 – 15:00 |
2187-5 | VED LINDELUND 5 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 07:00 – 11:00 |
2187-8 | VED LINDELUND 41 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 07:00 – 11:00 |
2187-9 | LINDESTIEN 2 | 2605 | Brøndby | Mandag | 12-02-2024 | 07:00 – 11:00 |
Nordkysten kan kontaktes på 48 30 00 65, hvis der er behov for det.
Venlig hilsen
Bestyrelsen